úterý 17. listopadu 2015

Autumn feelings

















Tenhle podzim je to jiný. Nevím čím to je, ale působí na mě víc pozitivně než negativně. A to je co říct, po těch dvou předešlých. Ale o tom se bavit nebudeme :) Je to sluníčkem, ale i vidinou konců a nových začátků. Teď mám na mysli, že už jen měsíc a kousek a máme tu konec roku 2015. A blíží se rok 2016, kdy mě čeká velká spousta změn, dalo by se říct, že se můj život otočí o spoustu stupňů. Nejvíce nabité mám jaro, kdy toho musím zmáknout vážně hodně, ale neskutečně se na to těším. Ať už to všechno dopadne jakkoliv, bude to změna, a tu já potřebuju jako sůl! Tak změnám zdar a nečekejte na šťastné konce, udělejte šťastnou cestu k nim :) Deniska 

6 komentářů:

  1. Krásné inspirativní fotky ale i text, který si k tomu napsala. Musím s tebou souhlasit s tím, že tento podzim je něčím jiný, tak, jak jsem vždy nesnášela podzim a zimu, letos jsem se na to těšila a snažím se na všechny roční období dívat s pozitivem. A ano, s novým rokem přicházejí nově věci a já si každý rok přeji, aby ten další byl zase o něco lepší, tak budeme doufat, že k tomu dostaneme :-)

    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji co nejlepší podzim, zimu a hlavně další rok :) zmákneme to!

      Vymazat

Děkuju za komentář :)